Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

όταν η ζωή σκοτεινιάζει... βιβλία για ασπίδα



"Ο άνθρωπος πρέπει να 'χει γύρω του ασπίδα τα βιβλία για όταν σκοτεινιάζει η ζωή." μας προϊδεάζει ο Κορτώ στην αρχή του βιβλίου του "Ο εξωγήινος της διπλανής πόρτας".

Και ο ήρωάς του καταφέρνει να επιβιώσει χάρη στις ξένες χαρές που τόσο απλόχερα του χάρισαν οι κόσμοι των βιβλίων. Ίσως και χάρη στην καρδιά του, που, όσο αδύναμη και ταλαιπωρημένη κι αν είναι, αντέχει να αγαπά.

Με εικόνες και μυρωδιές μιας Ελλάδας που δεν υπάρχει πια, έχει αφήσει όμως ανεξίτηλα σημάδια πάνω μας, αλλά και περπατώντας στους πραγματικούς και εικονικούς κόσμους του σήμερα, παρακολουθούμε την πορεία της ζωής του, ηλικιωμένου πια, Τάκη. Ενός ανθρώπου που η ζωή τού έδωσε και του πήρε πολλά. Και του επιφυλάσσει για το τέλος μια εξωγήινη έκπληξη!

Κι έτσι περιπλανιόμαστε στα δαιδαλώδη μονοπάτια της ψυχής με το γνωστό χιούμορ και την αναγνωρίσιμη γραφή του Κορτώ, έχοντας για παρέα τους συγγραφείς και τους ήρωές τους, πολύ φαγητό, αταίριαστα ταιριάσματα, τον πόνο και τη χαρά να ξεπηδούν από κάθε γωνιά.

διαβάστε δωρεάν το βιβλίο εδώ

Αν συναντήσετε στο δρόμο κάποια σαν τα πρόσωπα της ιστορίας, αφεθείτε να τα γνωρίσετε! Η ζεστασιά της καρδιάς κρύβεται συχνά κάτω από ρούχα τρομαχτικά.

"Και σαν το άγριο λουλούδι που πάει και φυτρώνει αυθάδικο ως και στη χαραμάδα του πλακόστρωτου, ανάμεσα σε πόδια βιαστικά που απειλούν να το πατήσουν χάμω, ο έρωτάς μας άνθισε στην ξεραΐλα της απουσίας και της αποθυμιάς".

*πίνακας εικόνας: Ladonya Pearson


το περιοδικό στο facebook


12 σχόλια:

  1. Σαν να αχνοχαράζει είναι όταν ανοίγεις ένα βιβλίο
    Καλές αναγνώσεις Αλεξάνδρα μου!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τίτλος της ανάρτησης τα λέει όλα! Η καλύτερη ασπίδα σε όλα τα δύσκολα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου καλησπέρα σου.
    Και εγώ με τη σειρά μου θα κάνω τον τίτλο της ανάρτησής σου ...πανό....! γιατί κλείνει ένα πολύ μεγάλο μήνυμα ζωής και αξιών.
    Σε ευχαριστούμε που μας δίνεις τόσο ενδιαφέροντα πράγματα.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασμα είναι ένας τρόπος να ξεπεράσεις τα δύσκολα. Και να συνδεθείς με τον κόσμο, ακόμα κι αν είσαι κλεισμένος στον εαυτό σου. Καλή εβδομάδα, Γιάννη!

      Διαγραφή
  4. Κάπως έτσι σώθηκε από την τρέλα κι ο Αύγουστος :))
    Αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο δώρο !
    Πολλά φιλιά μάτια μου και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολλοί άλλοι φαντάζομαι... Εμένα με έχουν στηρίξει σε πολύ δύσκολες στιγμές...
      Με το καλό η καινούρια εβδομάδα, Αριστάκι μου! ♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένος Αύγουστος Κορτώ. Το διάβασμα ανοίγει νέους πνευματικούς ορίζοντες. Πολλά φιλιά, Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω γιατί που ξέφυγε αυτή η ανάρτηση, βλέπεις μάλλον φταίει που η wordpress δεν "επικοινωνεί" με το blogger!
    Προσωπικά ναι, κάποτε διάβαζα πολλά βιβλία που μου έδιναν λύσεις στα εκάστοτε προβλήματα μου και σίγουρα έβρισκα κάποια ανακούφιση. Με τα χρόνια αυτό έπαψε να με καλύπτει γιατί βρήκα πολύ πιο αποτελεσματικό να συναντώ αγαπημένες φίλες και με ανοιχτή καρδιά να μιλάμε για ότι μας απασχολεί!
    Τον Κορτώ δεν τον έχω διαβάσει, θα δοκιμάσω με e-book παρόλο που δεν είμαι φαν αυτής του είδους ανάγνωσης!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά Αλεξάνδρα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η wordpress είναι αλήθεια πως είναι καλύτερη για την επικοινωνία.
      Εγώ ακόμα δεν μπορώ να διαχωρίσω φίλους από βιβλία!!!
      Προτιμώ κι εγώ τα... πραγματικά βιβλία, όμως τα κοστίζουν!
      Φιλιά πολλά κι από μένα, Στεφανία μου! ♥

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...