Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

"Τέλεψε το έργο μας!" - πνοή στ' όνειρο | Συμμετοχές




Σας κάλεσα να θυμηθούμε, να μάθουμε, να πάρουμε κουράγιο και παράδειγμα. Και ήμουν διστακτική... Διαβάζοντας μία - μία τις συμμετοχές που στέλνατε, κατάλαβα πως τα "δύσκολα" θέματα, όσο μουντή κι αν είναι η καθημερινότητά μας, όσο λίγος κι αν είναι ο ελεύθερος χρόνος μας, τα χρειαζόμαστε. Μπορούμε να τα αντέξουμε και να τα μοιραστούμε. 
Τα κείμενά σας είχαν απ' όλα: σκέψεις και απόψεις, ιστορία και προσωπικά βιώματα. Συγκίνηση, αισιοδοξία, ψυχή. Γι' αυτό και θα είναι πολύτιμη αποσκευή του περιοδικού. 
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! 

Η αλήθεια είναι πως είχα πολλά θέματα στο νου μου να γράψω, όμως πιστεύω πως αυτό το θέμα έχει και συνέχεια. Οι συμμετοχές και τα μέηλς μού είπαν πως μόλις ανοίξαμε μια συζήτηση! Μέχρι την επόμενη φορά που θα δώσουμε "Πνοή στ' όνειρο", ας δούμε όλες τις συμμετοχές:






9 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου:
    σε ευχαριστούμε θερμά που μας έδωσες το εναυσμα και την ευκαιρία να εκφραστούμε μέσα από αυτήν σου εδώ την πρωτοβουλία.
    Σε ένα θέμα που το αξίζει να προταχθεί ιδιαίτερα στις μέρες μας.
    Φυσικά και προσμένουμε το επόμενο.
    Πάντα να είσαι καλά.
    Επίσης τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές, που κάθε μία από αυτές τίμησε ιδιαίτερα το θέμα σου.
    Επίσης μια πρόσθετη επισήμανση στις τρεις δημιουργίες της Άννας που μας χάρισε.
    Να είμαστε όλοι καλά και παρόντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ βρε Γιάννη που πάντα ο καλός λόγος προηγείται σίγουρα της παρουσίας σου!!

      Διαγραφή
    2. Αυτές οι προσκλήσεις ζωντανεύουν μονάχα όταν τις αγκαλιάζετε, Γιάννη μου, οπότε... μπράβο μας!!! Όπως λες κι εσύ, με την παρουσία σας.
      Αν βέβαια μιλάμε για την Άννα, αλλάζει!!! Γιατί μία συμμετοχή ποτέ δεν είναι αρκετή!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αλεξάνδρα μου τελείωσε ένα δρώμενο τόσο σπουδαίο ειδικά για την εποχή που ζούμε. Σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία να προβληματιστώ, να σκεφθώ, να θυμηθώ και να καταθέσω ό,τι με άγγιζε. Όλες οι συμμετοχές μίλησαν για τον άνθρωπο που δεν παύει να αγωνίζεται και σήμερα περισσότερο από ποτέ έχουμε ανάγκη να πιστέψουμε, να εμπνευστούμε, να πάρουμε μήνυμα αισιοδοξίας και να ξαναχτίσουμε μια ανθρώπινη κοινωνία. Το αξίζουν αν μη τι άλλο τα παιδιά μας. Συγχαρητήρια για την ιδέα σου την πολύτιμη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς που γράφεις, Άννα! Έχω και έχουμε, πιστεύω, ανάγκη να εμπνευστούμε, να πιστέψουμε ξανά ότι μπορούμε!
      Οι συμμετοχές σου άγγιξαν όλες τις πλευρές του θέματος και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Να είσαι καλά, φιλιά!!! ♥

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το δρώμενο, Αλεξάνδρα μου, και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες. Ελπίζω την επόμενη φορά να καταφέρω να συμμετέχω κι εγώ. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσωπικά το βρήκα δυνατό δρώμενο!
    Χάρηκα με τις ιστορίες που διάβασα και δεν γνώριζα !
    Βλέπω ότι έχασα μόλις μία!
    Τρέχω να τη διαβάσω!
    Αλεξάνδρα μου, σε ευχαριστούμε για το κίνητρο και την ευκαιρία που μας έδωσες!
    Να δω τι άλλο θα σκαρφιστείς στην πορεία (για να κρατήσεις ψηλά και τη σημαία των διαδικτυακών δρώμενων...αφού εγώ τα έχω παρατήσει... θέλω να πιστεύω όχι οριστικά!!! ☺)
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα με ταρακούνησε, Αριστέα μου. Περισσότερο απ' όσο πίστευα... Κάθε συμμετοχή γεννούσε σκέψεις και συναισθήματα, έδινε πνοή πραγματικά!
      Και η δική σου... πολύπλευρη συμμετοχή άνοιξε το θέμα όμορφα! Φιλιά κι από μένα! ♥♥♥

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...