Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

κρύψου!

Πίνω το καφεδάκι μου και ψάχνω πίνακες με θέμα τις Απόκριες στο pinterest. Αλήθεια, τι θα μπορούσα να ντυθώ; Πολλά έρχονται στο μυαλό μου. Τι μου ταιριάζει; 

Είναι η ώρα που αναρωτιέμαι: πόσους εαυτούς έχω; Και, επειδή δεν με διαβάζει ο γιατρός μου, απερίφραστα δηλώνω... πολλούς! 

Εσύ; Πόσους εαυτούς έχεις; Τους αφήνεις να κάνουν βόλτες στην καθημερινότητα; Να πιάσουν φιλίες με τους φίλους σου; 

Κι αν δεν είναι εαυτοί, αλλά πλευρές της προσωπικότητάς μας, που τα στερεότυπα θέλουν να μην ταιριάζουν μεταξύ τους, κρύψου πίσω από μια μάσκα κι αποκαλύψου! 





2 σχόλια:

  1. "Πόσους εαυτούς έχεις ; κρύψου...! και άσε τους ελεύθερους...."

    Τι λες τώρα Αλεξάνδρα μου....!
    Αυτά τα υπέροχα λόγια σου έχεις διανοηθεί τι ώθηση δίνουν να γράψεις ολάκερο διήγημα ; δεν ξέρω αλλά εμένα άστραψαν μέσα μου σαν φωτιά λυρική, σαν ψυχολογική κάθοδος στην συνείδηση και στο ασυνείδητο.
    Για πιάσε το πληκτρολόγιο σε παρακαλώ....
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες; Πόσα να αντέξει κι αυτό πια!!!
      Καλό τριήμερο, Γιάννη μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...