Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

η ζωή είναι ένα ποίημα - Καβάφης






Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.






Για το Συμπόσιο Ποίησης του blog Η ζωή είναι ωραία
και την Παγκόσμια ημέρα ποίησης.

14 σχόλια:

  1. Καλή Άνοιξη Αλεξάνδρα των ποιητικών διαδρομών

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι διαδρομές αυτές πόσο όμορφα συνδυάζονται με την Άνοιξη!

      Διαγραφή
  2. Α βρε Αλεξάνδρα μου με τις επινοήσεις σου...! την έχεις την ποιητική κλίση στο έχω πει έτσι ; είτε στο κομμάτι της επιλογής είτε στο κομμάτι να γράψεις.
    Μπράβο κορίτσι μου να σε απολαμβάνουμε.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που μοιραδτήκαμε αυτά τα ποιήματα, Γιάννη! Και ειδικά αυτό που είναι πολύ αγαπημένο μου.

      Διαγραφή
  3. Και πόσο βουτάμε τις ζωές μας στην ανοησία καθημερινά... Αντι να μας ταρακουνήσουν όσα συμβαίνουν γύρω μας, εκεί όλοι, στα εύκολα, στα ανώδυνα, στα μετριότατα...
    Καλημέρα κορίτσι ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, Νίκη! Είναι μια παγίδα από την οποία δύσκολα ξεφεύγουμε... Τραβάει σα μαγνήτης...
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου ποιήματα...
    Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα από τα καλύτερα ποιήματα του Καβάφη.
    Που παραμένει ο σημαντικότερος, και σε απόσταση, από τους άλλους διάσημους ποιητές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυνατό! Σε μια φράση λέει κάτι τόσο σοβαρό για το πέρασμά μας από τη ζωή!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Αυτο το ποίημα ειναι ενα απ τα αγαπημενα μου και μπραβο σου Αλεξανδρα μου, που μας το θυμησες τη μερα της ποίησης!
    Καλό μηνα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...