Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

ετικέτες



Φτιάχνω καφεδάκι, το πρώτο φθινοπωρινό θα το πω -κι ας είναι νωρίς, εμένα μ' αρέσει!
Απλώνω τα καινούρια μου τετράδια στο γραφείο: αυτό για τα όνειρα, το άλλο για τους λογαριασμούς, εκείνο για τις χαρές της κάθε μέρας, ένα ακόμα για τις σκέψεις... Α! να μην ξεχάσω να καθαρογράψω σε κάποιο τις γιορτές των φίλων! Ώρα να βάλω τις ετικέτες. Στα τετράδια, διευκρινίζω.

Οι ετικέτες για τα αντικείμενα είναι. Μια υπενθύμιση κάνω... Όχι, βέβαια, για όσους κατασκευάζουν τις ετικέτες που προορίζονται για ανθρώπους κι ούτε για όσους δεν μπορούν να συναναστραφούν τους ανθρώπους χωρίς να τους βάλουν ετικέτες. Μια υπενθύμιση για εσάς που έχετε συνηθίσει να βάζετε ετικέτες στους ανθρώπους αλλά κάτι βασανίζει το μυαλό, κάτι τρώει τα μέσα... Είναι μια συνήθεια που δύσκολα κόβεται, το καταλαβαίνω...

Εκτονώστε, λοιπόν, αυτή τη συνήθεια στα τετράδια και ξεφυλλίστε την καρδιά του συνανθρώπου δίχως να ανατρέξετε στο λυσάρι για την κεντρική ιδέα. Μην περιμένετε το δάσκαλο να σας υποδείξει τι θέλει να πει αυτή καρδιά, ακούστε την! Κι αν ακούσετε ήχους ξένους, νότες που δεν υπάρχουν, μην τρομάξετε, μην διορθώσετε με κόκκινο στυλό. Και, κυρίως, μην βάλετε ετικέτα στον εαυτό σας. Αφήστε μόνο μια φατσούλα που αναρωτιέται, που συνεχώς αναρωτιέται...





12 σχόλια:

  1. Έρχομαι....! ναμαι....! θέλω βαρύ γλυκό και κρύο νεράκι. Για να πω την καλησπέρα μου, την ευχή μου για καλό υστεροκαλόκαιρο (λέω εγώ... μη θυμώνεις), για να μοσχομυρίσω τα φρέσκα τετράδια με τις σημειώσεις και τα όμορφα μολύβια.
    Ναι, αυτές οι ετικέτες σαν μπαίνουν σε ανθρώπους είναι απαράδεκτο και φανερώνουν το έλλειμμα εκείνων που τις χρησιμοποιούν. Κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και δικαιούται τη δική του προσέγγιση.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασεεεε! 😄
      Δε θυμώνω, αλλά ανυπομονώ για το φθινόπωρο!
      Ας μη τρομάζουμε με το διαφορετικό, είναι καλή αρχή...
      Να είσαι καλά, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Θέλω κι εγω καφεδάκι και την απολαυστική παρέα σου Αλεξάνδρα μου!
    Τι να λέμε, αυτες οι ετικέτες κάνουν πολύ κακό,ειδικά όταν μπαίνουν στους μικρούς...
    Μονο στα τετραδια λοιπόν!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί, στα μικρά, μπαίνει ο σπόρος του... κακού και γεμίζει αγκάθια όλη την κοινωνία...
      Φιλιά φθινοπωρινά, Νίκη μου! 😍

      Διαγραφή
  3. Ο Σεπτέμβρης μυρίζει τετράδια και βιβλία. Μάλλον για αυτό δεν τον πολυσυμπαθώ. Πάντα ένοιωθα πως το σχολείο και η δουλειά με περιόριζαν από το να κάνω πράγματα που αγαπώ. Από την άλλη σε αυτά τα δυο κοινωνικοποιείσαι και μαθαίνεις τον κόσμο. Τον άσχημο και τον όμορφο.
    Το να βάζουμε ετικέτες θεωρώ πως είναι στην φύση μας. Το κάνουμε ασυνείδητα, ακόμα και ΄μεις που δεν τις αποδεχόμαστε. Ξέρεις όμως τι φοβάμαι. Την υπερβολή που στις μέρες μας κάνει γιορτή. Θέλοντας να πείσουμε διακαώς πως είμαστε όλοι ίδιοι, κάποιες φορές ξεχνάμε πως είμαστε διαφορετικοί. Φοβούμενοι μήπως ''βάλουμε'' ετικέτα, ισοπεδώνουμε ιδιεταιρότητες. Αυτή η συζήτηση είναι μεγάλη. Ας μην μακρηγορήσω.
    Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και δικαιούται τη δική του προσέγγιση.
    Καλημέρα Αλεξάνδρα μου.
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το σχολείο κρατάω ως θετικά μόνο τα... σχολικά! 😄
      Δεν πιστεύω πως είναι φυσική αυτή η αντίδρασή μας, έχει γίνει αυτοματισμός, γιατί από πολύ μικροί τη μαθαίνουμε.
      Με υγεία και δροσιά, Μαρία, εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Αλεξάνδρα μου, δυστυχώς οι ετικέτες μπαίνουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
    Δεν με αγγίζουν πια οι ετικέτες, ταμπέλες και τα συναφή..... κάποια στιγμή ο καθένας μας βλέπει και κατανοεί πως είμαστε διαφορετικοί.
    Καλό μας Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις, Μαράκι! Αν αφήσουμε τις ετικέτες να μας επηρεάσουν, δεν θα χαρούμε τίποτα...
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε! 😘

      Διαγραφή
  5. Κλαπ! Κλαπ! Χειροκροτώ!!!
    Εξαιρετικό, Αλεξανδρούλα μου!
    (Πειράζει που δεν σε συντρόφευσα με καφεδάκι, αλλά με νερό?! Όχι, ε????)
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
    Καλό μας Φθινόπωρο! Ζεστό στην καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινες στην παρέα, αυτό είναι σημαντικό! 😘
      Ζεστό στην καρδιά και δροσερό στην ατμόσφαιρα! 😉
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...