Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Γιάννη, έχεις casting!!!


Γιάννη μου, μας κάλεσες να κάνουμε casting για έργο του Μαρή. Σου γύρισε μπούμερανγκ!
Οι bloggers έκαναν κάστινγκ για λογαριασμό σου και κοίτα τώρα ποιο ρόλο επέλεξαν για σένα!

Αριστέα: επέλεξε τον Ηρακλή Πουαρό
Άννα: θα σου έδινε ρόλο... κακού και σκληρού! Επειδή θα είσαι έξω από τα νερά σου!
Μία: προτείνει ρόλο... κωμικό. Σίγουρα όχι δραματικό. Ο,τιδήποτε κωμικό. Από Βλαχοπούλου μέχρι Βουγιουκλάκη και Καρέζη!!! Ή Κωνσταντάρα, "Ο τρελός τα 'χει 400".
Μαρία: επέλεξε κι αυτή Ηρακλή Πουαρό. 
Κατερίνα: επέλεξε να υποδυθείς ρόλο του αγαπημένου σου Marcello Mastroianni!
Μαρίνα: επέλεξε από την αγαπημένη της ταινία το Νονό. 
Νατάσσα: επειδή σου αρέσει ο Μαρής, σου δίνει το ρόλο του αστυνόμου Μπέκα.
Αρτίστα: σου δίνει τον ρόλο του Sterling Hayden που υποδύεται τον Johnny Guitar (Johnny Logan) στην ομώνυμη ταινία του 1954 "Johnny Guitar"!
Κική: επέλεξε ένα γυναικείο ρόλο! Τη Λούσυ από την ομώνυμη ταινία. Επειδή ο εγκέφαλος της πρωταγωνίστριας δουλεύει στο 100% κι αυτό είναι κάτι που μπορείς να κάνεις κι εσύ, Γιάννη, στα κινηματογραφικά!
Αλεξάνδρα: Ηρακλή Πουαρό κι εγώ! Αποδίδει δικαιοσύνη, μελετάει τους ανθρώπους κι ενδιαφέρεται για τα συναισθήματά τους, τους στηρίζει.




Και τώρα η σειρά του Μαρή. Την υπόθεση και τους χαρακτήρες μπορείτε να δείτε εδώ.






Μιράντα Κουνελάκη

Η Μαρία Αποστολάτου πρόκειται να κληρονομήσει μια μεγάλη περιουσία, όμως αυτό δεν της δίνει καμιά χαρά. Στα 24 της χρόνια είναι κλεισμένη στον εαυτό της, τις ώρες της σκιάζει πάντα κάτι από τα παλιά και η παρουσία του πατριού της νιώθει να την πνίγει.

Μαρίκα Κρεβατά
Η μητέρα της, Άννα, τη λατρεύει, όμως δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο παρά να υπακούει το σύζυγό της. Kι ας την κυριεύει ένας αδιόρατος φόβος κάθε φορά που τον πλησιάζει...

Νίκος Παπαχρήστος
Ο Αθανασίου δεν νοιάζεται για τα συναισθήματα της γυναίκας του και της κόρη της. Μονάχα για την περιουσία τους. Το χρήμα τον οδηγεί στη ζωή και γι' αυτό έχει καταστρώσει ένα σκοτεινό σχέδιο...

Βρισκόμαστε στη Μύκονο της δεκαετίας του '60. Ανάμεσα στους τουρίστες και τις παρουσίες που προσπαθούν να κάνουν εντύπωση με κάθε τρόπο, ο Αθανασίου κινείται διακριτικά και ψαρεύει τον άνθρωπο που θα εκτελέσει το σατανικό σχέδιό του.

Χρήστος Νέγκας

Είναι ο Ανδρέας Δελαβέρης, ένας ξεπεσμένος γόης, που πουλάει έρωτα και γεμίζει τις άδειες ώρες του παίζοντας χαρτιά.
Χρωστάει πολλά και δεν μπορεί παρά να ενδώσει στην πρόταση του Αθανασίου, που κρατά στα χέρια του όλα τα χρέη του νεαρού. Δέχεται, λοιπόν, να πείσει τη Μαρία να τον παντρευτεί άμεσα.

Η Μαρία ξυπνά στον Ανδρέα ό,τι τρυφερό του έχει απομείνει και, όταν εκείνη του προτείνει να παντρευτούν, σκέφτεται σοβαρά να της αποκαλύψει όλη την αλήθεια και να κάνει μια όμορφη σχέση μαζί της.

Ρία Δελούτση

Ακόμα και η Ντόρα, με τη γοητεία της και την πείρα της στους άνδρες, δεν μπορεί να βγάλει πια από την καρδιά του τη Μαρία. 
Η Ντόρα Τασολάμπρου είναι η ερωμένη του Αθανασίου, αλλά δεν στερείται για χάρη του κανέναν άλλον άντρα που της αρέσει. 

Δημήτρης Νικολαΐδης
Δυο ζευγάρια μάτια παρακολουθούν τις κινήσεις των ηρώων δίχως εκείνοι να το ξέρουν. Είναι τα μάτια του καθηγητή Γρηγοριάδη, παλιού φίλου του πατέρα του Δελαβέρη, που προσπαθεί να προειδοποιήσει το νεαρό για τον κίνδυνο που τον έχει κυκλώσει...

***

Κώστας Παπαχρήστος
Ο Υπομοίραρχος Αναγνωστόπουλος ανακοινώνει στο Δελαβέρη πως η Μαρία βρέθηκε νεκρή και πως εκείνος είναι ο βασικός ύποπτος!

Πέτρος Λοχαϊτης
Ο νεαρός ανακριτής Βερύκκιος αρχίζει να πιστεύει πως ο Δελαβέρης δεν είναι ο δολοφόνος...





16 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα.....!!!
    Αλεξάνδρα μου χαχαχαχαχαχαχαχαχα, συγκάλεσες ....συνέλευση έτσι ; ή κάτι σαν ...γκάλοπ. Για να δω, για να δω. Ποια υποψηφιότητα πλειοψηφεί ; χμμμ δεν βλέπω ρεύμα, πολλούς χαρακτήρες βλέπω, άκρως ενδιαφέροντες ορισμένοι και ρόλοι πρόκληση κάποιοι άλλοι. Για δες τι γίνεται λοιπόν....

    Κοίταξα το κάστινγκ σου. Ξέρεις που στάθηκα παραπάνω ; που δηλαδή, εκτός των άλλων, μου έκανε κλίκ ; Ο Δημήτρης Νικολαίδης....! ναι ο σοβαρός, ο βαρύς, ο ατμοσφαιρικός Νικολαίδης του 1960 των Noir ταινιών. Στο ρόλο του καθηγητή θα ήταν άψογος.

    Κορίτσι μου, ευχαριστώ για το χρόνο σου, το χιούμορ σου, τη συμμετοχή σου. Να είσαι καλά. Όλο γυροφέρνει στο μυαλό μου μια πιο μόνιμη έκφραση του δρώμενου αυτού αλλά διστάζω για μια σειρά λόγους, που δεν είναι της παρούσας.
    Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που σου μένει τώρα είναι να... μάθεις τα λόγια των ρόλων σου!
      Πολλά ονόματα τριγύριζαν στο μυαλό μου....
      Να είσαι καλά, Γιάννη μου! Όλοι με χαρά πήραν μέρος στο κάστινγκ!

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά μου Αλεξάνδρα, έκανες καταπληκτική δουλειά μπράβο σου.
    Ομολογώ πως δυο ηθοποιούς δεν τους ξέρω κι ως εκ τούτου δεν θα εκφέρω άποψη γι' αυτούς, όλοι οι υπόλοιποι πάντως μου κούμπωσαν πολύ ωραία και τους βρήκα εξαιρετικές επιλογές.
    Είναι πολύ ωραίο αυτό το "δρώμενο-παιχνίδι" του Γιάννη, και το τίμησες με άποψη και χαρακτήρα! Θα ήθελα κι εγώ πολύ να συμμετέχω, αλλά πέρα των βασικών δεν το έχω καθόλου με τον ελληνικό κινηματογράφο.
    Καλό βράδυ Τρίτης Αλεξάνδρα μου. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θυμάμαι πρόσωπα, αλλά όχι ονόματα: τραγωδία!!!
      Σε ευχαριστώ που πήρες μέρος! Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου και του έκανες την έκπληξη!!!Συμφωνώ με πολλούς ηθοποιούς που επέλεξες. Εκείνον που δεν ξέρω είναι ο Νίκος Παπαχρήστος αν ταίριαζε σε ρόλο κακού...
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να βάλω ηθοποιούς λιγότερο γνωστούς και λίγο κόντρα... Για αυτό ούτε κι εγώ είμαι σίγουρη! Χι,χι!
      Φιλιά κι από μένα, Άννα μου και σ' ευχαριστώ που πήρες μέρος! ♥

      Διαγραφή
  4. Κάποια στιγμή (προ αρκετών ημερών) ξεκίνησα να γράφω σχόλιο, δεν ξέρω τι πέρασε από το μυαλό μου, έκλεισα την καρτέλα και... αυτά!
    Λύθηκε το μυστήριο της έκπληξης στο Γιάννη, λοιπόν!
    Και, έκπληξη νο.2 το κάστινγκ σου! Μου άρεσαν οι επιλογές σου (είμαι της... παλαιάς σχολής και έφερα έναν έναν τους ηθοποιούς στους ρόλους!)

    Φιλιά πολλά πολλά και να 'χεις όμορφη μέρα! 💕🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παθαίνω κι εγώ αυτά... Διαβάζω κάτι, κάνω κάτι άλλο και νομίζω ότι έχω απαντήσει ή σχολιάσει...
      Σε ευχαριστώ που πήρες μέρος, Νατασσάκι μου! ♥♥

      Διαγραφή
  5. Ευρηματικό όλο αυτό που συνέβη, προσωπικά το ευχαριστήθηκα πολύ και ερχόμενη εδώ σήμερα να δω όλη την διανομή ρόλων πραγματικό το απόλαυσα.

    Την αγαπη μου και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά τι σκαρώνετε πίσω από τις πλάτες πονηρούλες; χαχαχα Πολύ καλό πραγματικά! Φιλιά πολλά καιρό είχα να γελάσω έτσι! Μπράβο Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή τελικά ο Γιάννης δεν θα παίξει την Αλίκη? Ούτε την Καρέζη? Ούτε τον Κωνσταντάρα? Α, πολύ λυπήθηκα! Χα, χα. Πολλά φιλιά, Αλεξάνδρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε καιρό μπροστά μας, κάτι θα καταφέρουμε! χι,χι! Σε ευχαριστώ που πήρες μέρος! Γιορτινά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πόσο χάρηκα με αυτή την έκπληξη!!
    Αργοπορημένη για λόγους που ξέρεις.. έστω και τώρα το πήρα είδηση!
    Ηρακλής Πουαρό.. τέλειο! Ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί μπράβο σας!!

    Μόνο τέτοιες συνωμοσίες θέλουμε!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...