Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

κίτρινες μέρες


Γεμάτος λεμόνια ο Γενάρης και μας παρασύρει σε κίτρινες σκέψεις






Πώς να μη θυμηθούμε τον Πρίγκιπα Λεμόνη που αρρώστησε από τον έρωτά του για την Κρεμμύδω;








Πώς να μην αναζητήσουμε λεμονοιδέες για τη διακόσμηση;


Πώς να μη χωθούμε σε μια κίτρινη κουζίνα για να φάμε κιτρινολιχουδιές;



🍋σουφλέ (σε) λεμόνι

η συνταγή  εδώ

🍋πατάτες ψητές


υλικά:
πατάτες baby

(για το μείγμα)
1/4 φλ. λάδι
2 κ. σ. λιωμένο βούτυρο
3 σκ. σκόρδο
1 κ. σ. μαϊντανός
1 κ. σ. χυμός λεμόνι
1 κ. σ. μέλι
αλάτι, πιπέρι

Προθερμένετε στο φούρνο στους 180.
Κόβετε σχισμές στις πατάτες, όχι φέτες. 
Ανακατεύετε όλα τα υλικά για το μείγμα, αλείφετε καλά με αυτό τις πατάτες.
Ψήνετε τις πατάτες για 30'. Προσθέτετε το υπόλοιπο μείγμα και ψήνετε για άλλα 30'.
(η συνταγή από εδώ)

Για περισσότερο... yellow cooking ακολουθήστε το περιοδικό στο pinterest.



10 σχόλια:

  1. Αχαααααα..... πανέμορφη η κίτρινη λεμονο-γωνιά σου Αλεξάνδρα μου....! τελικά πόσο όμορφα την έχεις περιγράψει αλλά και την έχεις αποδώσει εδώ. Δεν το περίμενα ότι θα ήταν τόσο όμορφη.
    Και έχω και τη λεμονιά στον κήπο και την απολαμβάνω.
    Φιλιά πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω παίξει πολύ στις λεμονιές και στις πορτοκαλιές!Καλό Σαββατοκύριακο, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφες ιδέες! Λάτρεψα τις λεμονί κουζίνες, τόσο φρέσκιες, φιλόξενες και χαρούμενες! Και τις συνταγές τις βάζω στα υπόψη. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με εντυπωσίασε, τελικά, το κίτρινο στις κουζίνες. Κυρίως, δεν το περίμενα τόσο φιλόξενο, όπως γράφεις κι εσύ.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Επειδή μόλις χθες μαζέψαμε τις δύο λεμονιές του κήπου, βλέπω να φτιάχνω το σουφλέ σε λεμόνια! Πολλά φιλιά, Αλεξάνδρα μου. Αγαπώ το κίτρινο χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα αρχίσω από τα εύκολα, τις πατάτες!!!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω το κίτρινο!
    Μου άρεσε πολύ και ο πρίγκιπας Λεμόνης!

    Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μιλάς σε μία φανατική του λεμονιού!!!Βάζω παντού λεμόνι, λατρεύω τα γλυκά με λεμόνι και έξω αυτή τη στιγμή στο μπαλκόνι υπάρχει βάζο με λεμονόφλουδες στο οινόπνευμα για να κάνω λεμοντσέλο!! Μου έστειλε η φίλη μου η Ιουλία από τη Κρήτη ένα κιβώτιο λεμόνια και τι λεμόνια!!Ούτε ένα κουκούτσι αν το πιστεύεις!Το κίτρινο σαν χρώμα δεν το φοράω γιατί δεν μου πάει, είμαι μελαχρινή και στο δέρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαγικά λεμόνια σου έστειλε!!!!
      Λατρεύω κι εγώ τα λεμονάτα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...